Waarom een uur wachttijd of langer?
- Het zou niet vers zijn als u per direct uw sushi kan ophalen. Doordat we op bestelling maken kost het tijd om de bestellingen af te maken. Meestal komt de lange wachtijd doordat er meerdere bestellingen voor u zijn.
Extra drukke dagen?
- Weekend voor de school vakanties en de weekend als iedereen terug komt van de vakanties. Feestdagen zoals, valentijnsdag, pasen, koningsdag, sinterklaas, kerstdagen, nieuwjaarsdag en oudjaarsdag. Soms zomaar onvoorspelbare dagen of als er in de buurt activiteiten zijn.
Wij lusten geen sushi wat nu?
- Echt waar, wordt heel veel gevraagd. Je gaat toch ook niet de vleesboer als je vegetarier bent of naar de visboer als je geen vis lust?
Bezorgen?
- We bezorgen helaas niet en zijn ook niet van plan te gaan bezorgen.
Waarom zijn we om 16:00 open?
- Voorbereiding zoals groenten, vis schoonmaken, crunchy maken, omelet bakken, soms kom de visboer later, inkopen of boodschappen doen en daarnaast gewoon de dagelijkse dingen die iedereen moet doen, etc..
Kan je eerder sushi afhalen?
- Meestal wel mogelijk, even bellen wat de mogelijkheden zijn. Soms zijn we afhankelijk van de levertijd van de visboer als we niet zelf vis ophalen.
Waarom moet ik soms nog wachten als ik de bestelling een dag van te voren heb besteld?
- we proberen met uw bestelling niet te vroeg te beginnen, anders is het zonde voor een zo vers product en soms kan het helaas uit de hand lopen of te veel bestellingen aangenomen op een te kort tijdstip.
Moet ik van te voren bestellen?
- Het hoeft niet maar de beschikbaarheid en wachttijd is moeilijk te voorspellen in de horeca. Bijvoorbeeld; Zalm en tonijn is uitverkocht, te veel reserveringen of bestelling op een tijdstip, meerdere gasten voor u, etc
Prijzen afhaal en restaurant?
- De prijzen voor meeneem en restaurant is hetzelfde.
Sushi ideeen en inspiraties?
- In 2008 maakte mijn dochter van 4 een sushi frietje en mijn zoontje van 5 een sushi knakworst. Waarom ook niet? Je moet gewoon doen waar jezelf op het moment zin hebt en alle ingredienten lekker vinden.
Alles is op?
- Doordat we verse product gebruiken en maken, gebeurt het regelmatig dat alles uitverkocht voordat we ons sluitings tijd hebben bereikt. Soms is de vis op bij de visboer!
Iets vergeten of verkeerd?
- Helaas waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Het is niet leuk voor u maar voor ons is het nog erger om zo een klantenkring te verliezen doordat we iets vergeten of fout maken. Even door bellen en we houden het tegoed bij uw volgende bezoek.
Waar ikzelf gewerkt heb voorheen?
- Omdat ik zelf sinds 1992 in de horeca zit heb op heel veel plaatsen eten geserveerd; Wijchen, Venlo, Enschede, Oldenzaal, Oosterwolde-FR, Assen, Vught en nu Mijdrecht en hopelijk de laatste plek.
|